Budapest Airport: legvonzóbb cég a logisztikában

A Budapest Airportot jelölték meg a logisztikai területen a az iparág legnépszerűbb munkahelyének. Az Aon Hewitt 14 000 embert kérdezett meg a Munkáltatói Márka Kutatás során munkaerőpiaci elvárásairól, a cégekről alkotott véleményéről, és arról, hol szeretnének leginkább elhelyezkedni. A közlekedés/logisztika területén a Budapest Airport kapta a legtöbb szavazatot.

Az  elvégzett felmérés eredménye azért is fontos, mert megjelölt cégeknek nincs és nem is lehet semmiféle ráhatásuk a válaszokra. A 2012-es évben elvégzett felmérésben összesen 14 000 magyarországi munkavállalót vagy leendő munkavállalót kérdeztek meg arról, hogy melyik munkahelyet tartják a legjobbnak a saját maguk számára.
Így került a Budapest Airport egy csapatba más iparágak éllovasaival, mint amilyen az informatikában a Microsoft Magyarország, az elektronikában a Samsung, az élelmiszeriparban a Coca-Cola vagy a kiskereskedelemben az IKEA. A banki szféra toplistáját az OTP Bank, az egészségügyi cégekét a Richter Gedeon vezeti, míg a szolgáltató központok közül a légiközlekedéshez szintén kapcsolódó Lufthansa Systems végzett az élen.

A Budapest Airport számára az első helyezés azért is különösen értékes, mert a felmérés adatfelvétele 2012-ben kezdődött, vagyis abban az évben, amelyben a Malév-csődje miatt a repülőtér üzemeltető cég a legkritikusabb időszakát élte át, és amikor egy sor népszerűtlen intézkedést is meg kellett hozni a vállalatnál. A jelek szerint a kényszerű csoportos létszámleépítés, a pénzügyi vasszigor és a beruházási stop ellenére a Budapest Airport változatlanul népszerű munkahely a hazai munkaerőpiacon.

?Nagyon nagyra értékeljük, hogy a saját kategóriánkban az első helyre szavaztak bennünket a megkérdezett magyar munkavállalók, illetve a leendő munkavállalók, vagyis a fiatalok.? ? hangsúlyozta Jost Lammers. A Budapest Airport vezérigazgatója hozzátette: ?a Budapest Airport a dél-pesti régió egyik legnagyobb munkáltatója, ráadásul a repülőterek hagyományosan kiemelt, katalizátor szerepet töltenek be egy-egy város, egy-egy régió életében. Az elmúlt években elindított, vállalati értékeinket közvetítő ?I BEST-rendszer? mostanra kiforrott, jól működik. Büszkén vesszük tudomásul, hogy a magyarországi munkavállalók is látják: a repülőtér szakmailag felkészült, összeforrott csapatában jó dolgozni.?

?Az Aon Hewitt Munkáltaói Márka Kutatás adatai lehetőséget adnak arra, hogy a vállalatok folyamatosan mérjék a brandjük építésébe fektetett erőforrások megtérülését.? ? mondja Sziber Éva, az Aon Hewitt Employer Branding vezetője. ?Nem elég ugyanis jelen lenni a munkaerőpiacon, a tehetségekért folytatott harcban, hanem érdemes foglalkozni a cég munkáltatói márkájával, hiszen napjaink álláskeresője ugyanúgy igényli a márkanevet a karrierválasztás során, mint az áruk kiválasztásakor.?

BA Business Park 1

Budapest Airport Business Park látványterve Vecsés határában

Ha érdekes volt a cikk nyomj egy ?lájkot?! icon smile Útfelújítások Vecsésen, Gombán, Gyálon   85km út újul meg a megyében                       Nézd meg a többi új cikkünket is!