Ügyfélhívó rendszer működik a Telepi úti postán

Vecsésen a Telepi úti postán ügyfélhívó rendszert vezettek be a hatékonyabb ügyintézés érdekében.


A Magyar Posta az ország legnagyobb forgalmú postáin folyamatosan építi ki az ügyfélhívó rendszert. Országszerte már csaknem 140 postán használhatják az ügyfelek. Vecsés 1 postán 2016.03.07-én a mai kor igényeinek megfelelő ügyfélhívó rendszert vezetett be a Magyar Posta.

Az ügyfélhívó rendszer segítségével strukturáltabbá, hatékonyabbá válik az ügyintézés, és kényelmesebbé a szolgáltatások igénybevétele. Amennyiben az ügyfél a sorszámkiadónál megfelelő szolgáltatást választ, nem fordulhat elő olyan eset, hogy rossz pultnál várakozik, és ez csak akkor derül ki, amikor már sorra került. Ha valaki több szolgáltatást is igénybe szeretne venni, amit egy munkahelyen nem lehet megoldani, akkor az első munkahely átirányítja a másodikhoz. Nem kell új sorszámot kérnie, mert a rendszer besorolja a várakozók közé.

vecsés posta

Vecsés 1 postán elérhető szolgáltatások:
– Bankszámla szolgáltatás
– Posta Személyi Kölcsön
– Befektetési termékek
– Betéti termékek
– Csekkbefizetés (bankkártyás, készpénzes)
– Kincstári Takarékjegy
– Lakás-előtakarékosság
– Életbiztosítás
– Gépjármű-biztosítás
– Casco
– Otthonbiztosítás
– Utasbiztosítás
– Balesetbiztosítás
– Csomagfeladás
– EMS-feladás
– EMS kézbesítés
– Levélküldemények feladása
– Postán maradó küldemények kézbesítése
– FŐGÁZ Fiókiroda
– TIGÁZ Fiókiroda
– Első napi bélyegzés